"معرفی لوکس ترین هتلهای کشور"

  • هتل هما شیراز

    هتل هما شیراز

    هتل ۵ ستاره لوکس هما در سال ۱۳۵۱ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. این هتل در کنار بوستان آزادی و در منقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا و در مرکزیت شهر شیراز واقع گردیده است.
    -
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل الماس 2 مشهد

    هتل الماس 2 مشهد

    هتل ۵ ستاره و مجلل الماس دو از گروه هتل های الماس در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل با نام هتل الماس دو با ۲۱۸ اتاق با امکانات رفاهی ویژه در۲۵ طبقه با الهام از معماری خاص ملل مختلف به سبک های مختلفی چون سبک ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق صفوی و ... موزه ای از هنر های بین المللی را به نمایش گذاشته است.
    -
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل لاله تهران

    هتل لاله تهران

    هتل بین المللی لاله یکی از لوکس ترین و با سابقه ترین هتل های پنج ستاره تهران می‌باشد که در سال ۱۳۵۰ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۷۶ انجام گرفت.
    -
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل داریوش کیش

    هتل داریوش کیش

    هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش و معروف ترین هتل های ایران است. هتل پنج ستاره داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق این جزیره قرار دارد. به همین دلیل این هتل به خودی خود، یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به حساب می آید.
    -
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل استقلال تهران

    هتل استقلال تهران

    هتل استقلال تهران (رویال هیلتون سابق) بزرگترین هتل ۵ ستاره ایران در شمال تهران است که در تاریخ هشتم آذر ۱۳۴۱ افتتاح گردید. این هتل در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع بنا شده است. هتل استقلال پارسیان تهران با قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط تهران، دسترسی مناسبی به طولانی ترین خیابان خاورمیانه و زیباترین خیابان پایتخت، یعنی خیابان ولیعصر دارد.
    -
    esteghlal hotel
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل ایران کیش

    هتل ایران کیش

    هتل بین المللی پنج ستاره ایران، واقع در قلب جزیره زیبای کیش و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ بنا گردیده است. هتل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره می‌باشد. دسترسی مناسب مجموعه به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش از مزایای این مجموعه می‌باشد.
    -
    iran hotel
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل آرتا قشم

    هتل آرتا قشم

    هتل آرتا قشم یکی از هتل های لوکس جزیره قشم می‌باشد که در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. ساختمان این هتل چهار ستاره در ۷ طبقه بنا و دارای ۴۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکز خرید ستاره گریده است.
    -
    arta hotel
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل کوثر اصفهان

    هتل کوثر اصفهان

    هتل پارسیان كوثر در سال ۱۳۴۷ در حاشيه رودخانه هميشه زنده زاينده رود و پل تاريخي سي و سه پل افتتاح گردید. هتل کوثر اصفهان ابتدا با ۱۳۰ اتاق با نام هتل شرايتون تحت نظر هتل‌های زنجيره‌ای شرايتون آغاز به کار کرد و پس از يك سال نام هتل، به هتل كوروش تغيير کرد و تا سال ۱۳۵۷ با اين نام تحت نظارت گروه هتل‌های شرايتون فعاليت کرد. هتل کوثر اصفهان در حال حاضر زير مجموعه شركت هتل‌های بين المللی پارسيان، تحت مدیریت سازمان سياحتی و مراكز تفريحی بنياد مستضعفان است
    -
    kosar hotel
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل اسپیناس پالاس تهران

    هتل اسپیناس پالاس تهران

    هتل اسپیناس پالاس تهران، در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت آباد، یکی از بهترین محله های پایتخت افتتاح شد. این هتل پنج ستاره با طراحی مدرن و برگرفته از معماری معاصر، دارای ۴۰۰ اتاق و سوئیت مجهز در ۲۱ طبقه است.
    -
    spinas hotel
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل مارینا پارک کیش

    هتل مارینا پارک کیش

    هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده است. فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است.
    -
    marina park kish
    ... بیشتر بخوانید