"جاذبه های گردشگری کیش"

  • پایاب کیش، دنیای زیرزمینی

    پایاب کیش، دنیای زیرزمینی

    در کیش جاذبه های جذاب دیگری مانند پایاب کیش ، شهر باستانی حریره و … هم وجود دارد که اگر به آن ها توجه کنید، می توانید سفر خود را بسیار دلچسب تر از آنچه که تصویر می کنید، بکنید.
    -
    ... بیشتر بخوانید
  • پارک آبی کیش

    پارک آبی کیش

    از محبوب‌ترین تفریحات کیش که هر گردشگری دوست دارد آن را تجربه کند، تفریح و بازی در پارک آبی کیش است. این پارک (Ocean Park) در سال ۱۳۹۶ احداث گردیده و ظرفیت پذیرایی از ۳۳۰۰ نفر در یک روز را داراست. این جاذبه دوست داشتنی و محبوب کیش مساحتی در حدود ۵.۵ هکتار دارد و در تمام مدتی که مشغول سرگرمی و خوش گذراندن در این پارک هستید، در واقع در دل یک داستان زندگی می‌کنید. جالب است بدانید که برخی از مسافران تنها به قصد تفریح در این پارک راهی کیش می‌شوند!
  • مهم ترین جاذبه های گردشگری کیش

    مهم ترین جاذبه های گردشگری کیش

    از مهمترین و جذاب ترین مقصدهای گردشگری در ایران می‌توان به جزیره کیش اشاره نمود. این جزیره نسبتا کوچک جاهای دیدنی زیادی دارد که نظر گردشگران را به خود جذب نموده است. برای سفر به هر مقصدی باید ابتدا برنامه ریزی نمود و با شناخت کافی از اماکن دیدنی، تفریحات و جاذبه‌های آن مقصد اقدام به سفر کرد. کیش نیز از این قائده مستثنی نیست. در این مقاله قصد داریم شما را با مهمترین جاذبه های کیش آشنا کنیم.