"معرفی لوکس ترین هتلهای کشور"

  • هتل صفائیه یزد

    هتل صفائیه یزد

    این هتل از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده که هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با ویژگی‌های منحصر به فرد است و هتل باغ نیز با ساختار سنتی خود سال‌های متمادی افتخار پذیرایی از مهمانان گرامی را در پیشینه‌ی خود دارد. فاصله این دو بخش از یکدیگر حدودا ۱۵۰ متر بوده که از فضای سبز تشکیل شده است و هر دو بخش دارای کافی‌شاپ می‌باشد. اتاق‌های باغ به صورت پراکنده داخل باغ قرار گرفته‌اند و مهمان باید مسیری را پیاده روی کرده تا به اتاق خود برسد، از امکانات خاص این بخش، این است که واحدها به چای ساز مجهز می‌باشد. رستوران در مجموعه هتل جدید قرار گرفته و این قسمت مجهز به آسانسور می‌باشد و از امکانات خاص این بخش وجود اتاق مخصوص معلولین می‌باشد. ضمنا مهمانانی که در باغ مستقر می‌باشند جهت صرف غذا باید به رستوران مجموعه جدید مراجعه کنند.
    -
    safaie yazd
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل هرمز بندر عباس

    هتل هرمز بندر عباس

    هتل هرمز هتلی پنج ستاره در جوار سواحل زیبای خليج فارس با رعایت استانداردهای هتلداری در شهر بندر عباس بنا گردیده است. گواهینامه‌های دریافتی هتل بیان‌گر مدیریت کیفیت در صنعت هتلداری و گردشگری در راستای فراهم سازی محیطی امن، سرشار از آرامش و مورد اطمینان برای گردشگران است و به عنوان وسيع‌ترين سازه شهر بندر عباس در يكی از بهترين نقاط اين شهر واقع شده است که با فراهم نمودن محیطی زیبا، مدرن و آرامش بخش با تمام امکانات تفریحی و رفاهی، آماده میزبانی مسافران و میهمانان شهر بندرعباس می‌باشد. قابل توجه میهمانان گرامی، اتاق های سینیور از نظر متراژ بزرگتر از اتاق های جونیور هستند.
    -
    hormoz bandar abbas
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل پارس ائل گلی تبریز

    هتل پارس ائل گلی تبریز

    هتل ۵ ستاره پارس ائل گلی در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۳۷۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۸۰۰۰ متر مربع در تبریز واقع شده است. برج اصلی هتل دارای ۱۷ طبقه و رستوران گردان بوده که در عین دور بودن از هیاهوی شهر با مراکز خرید فاصله چندانی ندارد. این مجموعه عضو گرو هتل های پارس می باشد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا اشاره نمود.
    -
    pars goli tabriz
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل درویشی مشهد

    هتل درویشی مشهد

    برای کسانی که به مشهد سفر می‌کنند، اقامت در محلی که نزدیک‌ترین فاصله با حرم اما رضا را داشته باشد در اولویت قرار دارد، هتل درویشی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و همچنین معماری مدرن و منحصر به فردش به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد شناخته شده است. ساختمان این هتل ۲۵ طبقه و بسیار مجلل، بزرگ‌ترین مرکز اقامتی آتریوم (سطح شیشه‌ای) در کشور است که بر طبق آخرین استانداردهای هتلی بین‌المللی ساخته شده است. هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل طراحی مخصوص به خود را دارند که به پیشرفته ترین امکانات روز مجهز شده‌اند. از دیگر جذابیت‌های هتل درویشی می‌توان به وجود رستوران‌های متنوع بین‌المللی با غذاهای لذیذ و همچنین مجموعه تفریحات آبی آن اشاره کرد که با ارائه خدمات ماساژ و اسپا سفری لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. از امکانات رایگان هتل، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و راه‌آهن و همچنین ترانسفر رفت و برگشت به حرم می‌باشد.
    -
    darvishi mashhad
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج از زیباترین هتل‌های ایران و جزیره‌ی کیش و اولین هتل ساخته شده بر روی آب در خاورمیانه است. طرح ترنج شکل آن از هتل‌های جزایر مالدیو و جزایر کارائیب الهام گرفته‌شده است. این هتل بسیار زیبا در دو فاز ساخته‌شده، یک فاز آن سوئیت‌هایی هستند، با کف شیشه‌ای بر روی آب‌های خلیج‌فارس قرار گرفته‌اند و شما در اتاق خود می‌توانید دنیای شگفت‌آور زیر آب را ببینید. از جذابیت دیگر این سوئیت‌ها وجود بالکن‌های اختصاصی است که غروب زیبای آفتاب در جزیره‌ی کیش را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. فاز دوم هتل ساختمانی ۴ طبقه است که در ساحل دریای زیبای کیش ساخته شده است و دارای اتاق‌های بسیار زیبا و امکانات منحصر به فرد می‌باشد. وجود استخری شیک در بالای بام ساختمان از دیگر جذابیت‌های هتل است که تجربه‌ی یک شنای تکرار نشدنی را برای شما رقم می‌زند.
    -
    toranj kish
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل بزرگ شیراز

    هتل بزرگ شیراز

    هتل ۵ ستاره شیراز ( هتل بزرگ شيراز) بر فراز شهر شیراز، با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همسایگی دروازه قرآن بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در آبان ماه سال ۱۳۹۲ با زیربنا بالغ بر ۴۰۰۰۰ متر مربع با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل های دنیا تجهیز و افتتاح گردید که دارای دو فاز بوده که مجموعه ورزشی و رستوران‌های متعدد در فاز دومواقع شده‌اند. از ویژگی های منحصر بفرد هتل شیراز نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته است و نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود
    -
    bozorg shiraz
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل عباسی اصفهان

    هتل عباسی اصفهان

    هتل پنج ستاره عباسی، كهن‌ترين هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران، در خيابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شكوهمند ايرانی طراحی و بنا گرديده و او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نامیده می‌شد. مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس تنها هتل پنج ستاره اصفهان به دلیل سبک معماری آن که به اوایل قرن هجده باز می‌گردد و از معماری دوران صفوی الگو گرفته است و نیز واقع شدن آن در میان بافت تاریخی شهر دارای اهمیت فراوان است.
    -
    abbasi isfahan
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل شایان کیش

    هتل شایان کیش

    هتل پنج ستاره پارس شایان در سال ۱۳۵۴ بنا شده و به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش به بهره برداری رسیده، هتل پارس شایان در سال۱۳۹۳ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد، این هتل از روی نقشه کاملا هویداست و در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری واقع شده است، بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار دارد، فضای داخلی مدرن هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد.
    -
    hotel shayan
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل زندیه شیراز

    هتل زندیه شیراز

    هتل پنج ستاره زندیه شیراز که در حریم مجموعه زندیه واقع شده با قرارگیری در موقعیت مناسب نسبت به جاذبه های گردشگری یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در شهر شیراز است. هتل زندیه دارای ۳ طبقه اقامتی دارای ۷۵ باب اتاق و ۳ طبقه خدماتی می‌باشد. حمام سنتی یکی از امکانات ویژه این هتل بوده که برای مهمانان مقیم هتل شامل ۲۰% تخفیف می‌باشد. لازم به ذکر است سوئیت هانی‌مون فاقد تزئینات بوده و در صورت درخواست مهمان، هزینه آن باید به هتل پرداخت گردد.
    -
    hotel zandie
    ... بیشتر بخوانید
  • هتل جواد مشهد

    هتل جواد مشهد

    هتل چهار ستاره‌ جواد مشهد با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(علیه السلام) واقع درخیابان امام رضا در سال ۱۳۹۱ افتتاح گردید. هتل جواد مشهد به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع)، میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می داند و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران شهر مشهد باشد.
    -
    hotel javad
    ... بیشتر بخوانید