"معرفی شرکت های هواپیمایی"

  • شرکت هواپیمایی ماهان

    شرکت هواپیمایی ماهان

    یکی از معروف ترین شرکت های هواپیمایی ایران، شرکت هواپیمایی ماهان ایر است. شرکت خصوصی هواپیمایی ماهان ایر (Mahan Air) توانسته طی مدت زمانی بسیار کمتر از سایر هواپیمایی‌های کشور، به دستاوردها و پیشرفت‌های متعددی دست یابد.
  • شرکت های هواپیمایی که هواپیماهایی با طرح بدنه مخصوص دارند

    شرکت های هواپیمایی که هواپیماهایی با طرح بدنه مخصوص دارند

    خطوط هوایی سراسر جهان مبالغ زیادی را برای رنگارنگ کردن ناوگان خود هزینه می‌کنند. آن‌ها همچنین برای جذاب‌تر کردن تبلیغاتشان با شرکت‌ها و رویداد‌های گوناگون همکاری دارند.
    -
    ... بیشتر بخوانید
  • ضرر هنگفت شرکت های هواپیمایی از شیوع کرونا

    ضرر هنگفت شرکت های هواپیمایی از شیوع کرونا

    شیوع کرونا در جهان، نخستین اثراتش را بر فعالیت ایرلاین‌ها گذاشت. با کاهش و لغو سفرها، بسیاری از پروازها در سراسرجهان به حالت تعلیق درآمد و به همین دلیل کاهش درآمدهای بخش هوایی در این شرایط چشمگیر است.
    -
    corona
    ... بیشتر بخوانید
  • آشنایی با شرکت هواپیمایی ایران ایر تور

    آشنایی با شرکت هواپیمایی ایران ایر تور

    شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، با هدف توسعه گردشگری و سفرهای زیارتی و همچنین برگزاری تورهای داخلی و خارجی، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) در سال ۱۳۵۱ تاسیس گشت.
    -
    iran air tour
    ... بیشتر بخوانید
  • معرفی شرکت هواپیمایی آتا

    معرفی شرکت هواپیمایی آتا

    آتا ایرلاینز، شرکت هواپیمایی که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و حدود یک سال بعد، به عنوان شرکت هواپیمایی خصوصی و در شهر تبریز، با ناوگانی متشکل از ۴ فروند هواپیما مک دانل داگلاس MD-83 فعالیت پروازی خودش را در صنعت گردگشگری ایران آغاز کرد
    -
    ata airline
    ... بیشتر بخوانید
  • آشنایی با شرکت هواپیمایی زاگرس

    آشنایی با شرکت هواپیمایی زاگرس

    زاگرس شرکت هواپیمایی است که در سال۱۳۸۴ تاسیس و در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید و در همین سال شروع به فعالیت پروازی خود در منطقه کرد. این ایرلاین خیلی زود توانست به عنوان یک شرکت هواپیمایی ایمن و شایسته در تهران شناخته شود.
    -
    zagros airline
    ... بیشتر بخوانید
  • معرفی شرکت هواپیمایی آسمان

    معرفی شرکت هواپیمایی آسمان

    تاریخ تاسیس شرکت هواپیمایی آسمان، به سال ۱۳۵۹ باز می گردد، درست زمانی که چهار شرکت هواپیمایی پارس ایر، ایر تاکسی، هور آسمان و ایر سرویس برای تحقق هدفی بالاتر، با پیوستن و ادغام شدن با یکدیگر، شرکت هواپیمایی آسمان را به وجود آوردند. مراکز پروازی شرکت هواپیمایی آسمان، به صورت مستقل در سه شهر بزرگ تهران، مشهد و شیراز قرار دارند
    -
    aseman airline
    ... بیشتر بخوانید
  • آشنایی با شرکت هواپیمایی تابان

    آشنایی با شرکت هواپیمایی تابان

    شرکت هواپیمایی تابان با کد یاتا HH در سال ۱۳۸۴ و پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور تاسیس شد و از سال ۱۳۸۵ به طور رسمی پروازهایش را انجام داده است.دفتر مرکزی این شرکت در مشهد قرار داشته و فرودگاه های بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و فرودگاه بین المللی مهرآباد، قطب اصلی این هواپیمایی هستند.
    -
    taban airline
    ... بیشتر بخوانید
  • معرفی ایرلاین ترکیش

    معرفی ایرلاین ترکیش

    هواپیمایی ترکیش ایر، هواپیمایی ملی و دولتی ترکیه و اولین شرکت هواپیمایی بوده که در ترکیه تاسیس شده و فرودگاه اصلی آن فرودگاه آتاتورک استانبول است.
    -
    turkish airline
    ... بیشتر بخوانید
  • شرکت هواپیمایی کیش ایر

    شرکت هواپیمایی کیش ایر

    شرکت هواپیمایی کیش، یکی از ایرلاین های خصوصی ایران است که در سال 1370، با هدف توسعه فعالیت های جزیره گردشگری کیش و ارتباط با مراکز استانها و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاسیس شد. این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است و به عنوان یکی از شرکت های تابعه این سازمان و در قالب یک شرکت سهامی خاص فعالیت می کند.
    -
    kish air
    ... بیشتر بخوانید