"جاذبه های گردشگری جهان"

  • جاذبه های گردشگری پوکت

    جاذبه های گردشگری پوکت

    جزیره پوکت واقع در جنوب غربی کشور تایلند، یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی جهان می باشد. بسیاری از توریست ها معتقدند این شهر تمام ویژگی های لازم برای یک تعطیلات عالی را دارد. در اینجا سواحل شنی زیبایی هست که چندین مایل در کناره ی دریا گسترده شده اند و آبی گرم و زلال مملو از جاذبه های زیرآبی دارد که برای غواصی مناسب اند. سواحل غربی پوکت مخلوطی از خلیج شنی، برآمدگی های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی به همراه چندین ناحیه ی مهم توریستی می باشد مانند ساحل کامالا، ساحل کارون و ساحل پاتونگ.
    -
    jazebe pooket
    ... بیشتر بخوانید
  • جاذبه های گردشگری قبرس

    جاذبه های گردشگری قبرس

    کشور قبرس که در زمان انگلیسی به آن Cyprus گفته می شود، جزیره ای به نسبت بزرگ در آب های مدیترانه و در نواحی شرقی آب های اژه ای قرار گرفته است. پایتخت این کشور نیکوزیا است. موقعیت استراتژی و عالی این جزیره و ارتباطش با بسیاری از فرهنگ ها و اقوام کشورهای همسایه، باعث گردیده که از قبرس به عنوان کشوری میانجیگری حتی برای مقاصد اصلی و سیاسی استفاده شود. در نتیجه از نظر دیپلماتیک، کشور قبرس، کشوری بسیار مهم در منطقه خاورمیانه است.
    -
    jazebe ghebres
    ... بیشتر بخوانید
  • جاذبه های گردشگری ارمنستان

    جاذبه های گردشگری ارمنستان

    ارمنستان با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری در قفقاز جنوبی به پایتختی ایروان که از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم مرز است؛ گردشگری در ارمنستان یکی از منابع اصلی درآمد کشور ارمنستان می‌ باشد که نقش مهمی در اقتصاد ارمنستان ایفا می‌کند، در سال‌های اخیر ورود گردشگران خارجی به این کشور افزایش داشته است؛ گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان این کشور را مقصد خود قرار می دهند، که بر اساس آمار ، 44 درصد آنها از روسیه ، 28 درصد از گرجستان ، 12 تا 14 درصد از اتحادیه اروپا و 7 درصد از ایران می‌باشند.
    -
    jazebe armanestan
    ... بیشتر بخوانید
  • جاذبه های گردشگری اندونزی

    جاذبه های گردشگری اندونزی

    اندونزی با در اختیار داشتن بیش از 13 هزار جزیره ، برای هر سلیقه‌ای جاذبه‌ای برای ارائه کردن دارد ، در هر گوشه‌ از این سرزمین شگفت ‌آور می ‌توانید تجربه‌ جدیدی کسب کنید از سواحل شنی سفید و آتش ‌فشان ‌های بالی گرفته تا جاکارتا پایتخت پرجنب ‌و‌جوش و سرزمین‌های بکر سوماترا؛ اندونزی میزبان گونه ‌های متنوع و گسترده‌ای از حیوانات بومی است و یکی از شگفت ‌انگیزترین‌ گونه‌ های آن، اژدهای کومودو است؛ اندونِزی یا بطور رسمی جمهوری اندونزی کشوری است که در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه قرار دارد.
    -
    jazebe andonezi
    ... بیشتر بخوانید
  • برج گالاتا استانبول

    برج گالاتا استانبول

    یکی از این بناهای قدیمی برج گالاتا است که با نام گالاتا کوله سی نیز معروف است، رستورانی در بالای برج گالاتا در استانبول وجود دارد که می توانید بر فراز برج غذایی بخورد و مناظر اطراف را هم بنگرید.
    -
    galata tower
    ... بیشتر بخوانید
  • ماسال

    ماسال

    ماسال شهری در استان گیلان ایران که در کنار کوه‌های تالش واقع شده‌است. معنی کلمه ماسال کوه وار یا کنار کوه یا دارای کوه است که از کلماتی مانند مسال,مازال و... گرفته شده است. این شهر در کنار رودخانه خالکایی واقع، که این رودخانه از قله مرتفع شاه‌معلم سرچشمه می‌گیرد پس از طی ۴۰ کیلومتر از درون شهر ماسال گذر می‌نماید.
    -
    masal
    ... بیشتر بخوانید
  • کاپادوکیه ترکیه

    کاپادوکیه ترکیه

    کاپادوکیه منطقه‌ای در کشور ترکیه است که در میان ۳ استان واقع شده است. این منطقه به دلیل داشتن ویژگی‌های توپوگرافی شگفت‌انگیز و مناظر خیره‌کننده، یکی از شناخته‌شده‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است.
    -
    cappadocia
    ... بیشتر بخوانید
  • جاذبه های رم

    جاذبه های رم

    شهر زیبای رم که بسیاری آن‌را با لقب شهر ابدی می‌شناسند، بزرگترین و پر‌جمعیت‌ترین شهر ایتالیاست که روزگاری پایتخت جهان و قلب امپراطوری عظیم رم بوده. این شهر شگفت‌انگیز با تاریخچه ۲۵۰۰ ساله‌اش، بنا‌های تاریخی و موزه‌های بی‌نظیری که در خود جای داده، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مقصد گردشگران ایتالیا و حتی قاره سبز اروپاست.
    -
    roma
    ... بیشتر بخوانید
  • جاذبه های گردشگری اتریش

    جاذبه های گردشگری اتریش

    پایتخت اتریش شهر وین Vienna نام دارد که مهد موسیقی دنیا و پایتخت گردشگری تجاری اروپا MICE نیز محسوب می‌شود. اتریش در منطقه‌ی معتدل اروپا قرار دارد که به دلیل وجود کوه‌های آلپ، آب‌وهوای آن کوهستانی می‌باشد.
    -
    otrish
    ... بیشتر بخوانید
  • اقامتگاه بومگردی تش کله در رامسر

    اقامتگاه بومگردی تش کله در رامسر

    فاصله تاساحل۱۵دقیقه قلعه مارکوه۱۵دقیقه رودخانه ازارک۳۰دقیقه سدمیجران۲۰دقیقه جنگل دالیخانی ۴۰دقیقه ابگرمهای معدنی کش وسنگ بنه
    -
    tashkale
    ... بیشتر بخوانید