"جاذبه های گردشگری جهان"

  • دیدنی های باکو

    دیدنی های باکو

    شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان است و یک شهر ساحلی محسوب می شود. باکو در غرب آذربایجان واقع شده و با ایران از طریق دریای خزر مرز آبی مشترک دارد.
  • بهترین شهرهای توریستی مالزی

    بهترین شهرهای توریستی مالزی

    یکی از زیباترین مقاصد توریستی آسیا کشور مالزی است. اغلب تورهای مالزی به مقصد شهر کوآلالامپور ارائه می‌شوند اما کشور مالزی شهرهای فوق العاده زیبای دیگری دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید.
    -
    malasyia
    ... بیشتر بخوانید
  • خلیج فانگ نگا پوکت

    خلیج فانگ نگا پوکت

    پوکت نام شهر و استانی بسیار زیبا در جنوب کشور تایلند است. پوکت در شرق دریای آندامان قرار دارد و گردشگران خارجی به خاطر وجود تفریحات آبی، طبیعت و سواحل جذابش زیاد به این شهر سفر می کنند.
    -
    fangnega
    ... بیشتر بخوانید
  • آبشار ورسک

    آبشار ورسک

    آبشار بسیار زیبا و پرآب چشمه علی که همان آبشار فصلی ورسک می باشد به ارتفاع تقریبی بیست متر از این دره به سمت روستای ورسک جاری است. آب این آبشار از ارتفاعات قدمگاه سرچشمه می گیرد و سالانه تعداد زیادی از مردم مشتاق را به سوی خود می کشاند. از روستای ورسک تا زیر آبشار حدود ۳۰ دقیقه راه می باشد که نیمی از آن از کنار آب رودخانه می گذرد. آب و هوای این منطقه معتدل، مرطوب و کوهستانی می باشد. این رودخانه فصلی است و در فصل های مختلف حجم آب متفاوتی دارد.
    -
    versak
    ... بیشتر بخوانید
  • خانه اپرای مجارستان

    خانه اپرای مجارستان

    ساختمان اپرای مجارستان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بوداپست است که در خیابان تاریخی آندراسی قرار گرفته و یکی از زیباترین ساختمان های اپرا در جهان است. این مکان از بدو تاسیس تاکنون میزبان اجراهای اپرای سطح بالا و معتبر جهانی و همین طور اجراهای باله، کنسرت ها و … بوده است.
    -
    | Hungarian State Opera House
    ... بیشتر بخوانید
  • روستای کندوان

    روستای کندوان

    کی دیگر از روستاهای گردشگری ایران که سفر به آن بسیار پیشنهاد می شود، روستای کندوان در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی تبریز است. این روستا به دلیل شکل و نوع خانه هایی که دارد از لحاظ گردشگری و جذب مسافر بسیار پتانسیل بالایی دارد. جالب است بدانید نمونه ای همانند این روستا در ترکیه به نام کاپادوکیه وجود دارد که هم زندگی در آن جریان دارد و هم مسافر به سمت خود جذب می کند.
    -
    Kandovan
    ... بیشتر بخوانید
  • روستای زیارت گرگان

    روستای زیارت گرگان

    روستای زیارت گرگان یکی از انتخاب های خوب برای سفر است و تجربه ای متفاوت از گشت و گذار را در اختیارتان می گذارد
    -
    ziarat
    ... بیشتر بخوانید
  • خانه لاری ها

    خانه لاری ها

    جاذبه های شهر یزد را قطعا نمی توان در یک مطلب جای داد چرا که هر طرف این شهر زیبا و دیدنی می تواند برای خودش به عنوان جاذبه ای به شمار برود
    -
    khane lariha
    ... بیشتر بخوانید
  • قلعه پرتقالی ها جزیره هرمز

    قلعه پرتقالی ها جزیره هرمز

    اگر از کنار دریا قدم زنان به قلعه نزدیک شوید از دور قلعه ای نظامی را می بینید که با اینکه سال هاست حفاظت نشده، گذر زمان هنوز نتوانسته است آن چنان که باید از پای درش آورد و دیوارهایش همچنان ابهت قلعه نظامی را به رخت می کشد.قلعه پرتغالی های هرمز سال هایی نه چندان دور حدود 1507 میلادی زمانی که پرتقالی ها پا به خاک ایران نهادند به دستور "آلفونسوآلبرک" دریانورد پرتغالی ساخته شد.
    -
    Fort of Our Lady of the Conception
    ... بیشتر بخوانید
  • روستای گیتورن هلند

    روستای گیتورن هلند

    Giethoorn، نام روستایی بی نهایت شگفت انگیز در کشور هلند است که به آن لقب «ونیز هلند» را داده اند. روستایی رویایی که در سال ۱۲۳۰ کشف شد و جایی است که هر کسی در آرزویش می بیند…روستایی که هیچ جاده ای ندارد!
    -
    Giethoorn
    ... بیشتر بخوانید