روستای زیارت گرگان

۱۳۹۸ ۲۶ فروردین

روستای زیارت گرگان یکی از انتخاب های خوب برای سفر است و تجربه ای متفاوت از گشت و گذار را در اختیارتان می گذارد. تصاویر روستای زیارت گرگان آن قدر زیبا هستند که وسوسه سفر را به جان هر کسی می اندازند. امامزاده روستای زیارت گرگان، طبیعت چشم نواز، مردم مهربان، چشم اندازهای کم نظیر، خانه های روستایی و فرصت کمپینگ در منطقه ای شگفت انگیز از دلایل انتخاب روستای زیارت به عنوان یک مقصد جذاب هستند.

چرا روستای زیارت؟

فرصت تماشای چشم اندازهای کم نظیر چیزی نیست که به این راحتی ها از خیرش بگذرید.
در این روستا امکانات خوب اقامتی و رفاهی وجود دارد.
پیشینه این روستا قابل توجه است.
فروشگاه های خوبی برای خرید محصولات محلی دارد.


زیبایی های سفر به روستای زیارت به محض خروج از گرگان و ورود به جاده روستا آغاز می شوند. شما وارد جاده‌‌ای جنگلی و زیبا می شوید که پیچ در پیچ و کمی خطرناک است؛ اما زیبایی های بسیاری را در خود دارد. جاده ای با پیچ‌‌‌های تند و رو به بالا به طول 7 کیلومتر که در هر لحظه شما را شگفت زده می کند. طی کردن این مسیر آن قدرها سخت نیست چرا که وجود رستوران ها، کافه‌‌ها و کیوسک‌‌های کنار جاده و مناظر شما را به اندازه کافی سرگرم می کنند.

بسیاری از طبیعت دوستان این مسیر را با پای پیاده طی می کنند؛ اما برای این کار باید سابقه کوهنوردی یا طی کردن مسیر‌‌های سربالایی داشته باشید وگرنه از پس آن بر نمی آیید. مسیر برگشت سرپایینی است و فشار کمتری دارد پس تازه کارها این مسیر را انتخاب می کنند.

نشانه ورودتان به روستا سنگفرش شدن جاده است و پس از آن باید به سراغ دیدنی های زیارت بروید...

آشنایی با روستای زیارت | ییلاق تماشایی گلستان
سالانه افراد زیادی به گرگان سفر می کنند؛ اما از برخی جاذبه های اطراف این شهر بی خبرند. کافیست دل از شهر بکنید و از گرگان بیرون بزنید تا با حدود نیم ساعت رانندگی یکی از زیباترین روستاها را ببینید که در میان دره رودخانه «خاصه رود» قرار گرفته است. روستایی که می توانید چند روز هم در آن اقامت کنید و حسابی به گشت و گذار بپردازید. روستای زیارت به اسامی دیگری همچون زیارت خاصه رود، زیارت خسرو و زیارات نیز شناخته می شود. این روستا در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا قرار دارد. اختلاف 10 الی 15 درجه با شهر گرگان و فاصله کم آن با مرکز شهر، این روستا را به منطقه ییلاقی و گردشگری مشهوری تبدیل کرده است.

خانه های قدیمی، طبیعت زیبا، مردم مهمان نواز و زیبایی های بسیار دیگری انتظارتان را می کشند پس معطل نکنید و با ما قدم به درون روستا بگذارید تا ببینیم در آن چه می گذرد.

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.