ویزای اتریش

۱۳۹۹ ۱۵ فروردین

شرایط اخذ ویزای اتریش

 

ارائه تاریخچه سفری قابل قبول: تاریخچه سفری، به افسران ویزای اتریش ثابت می‌کند که شما توریست هستید و پیش از اتریش، از کشورهای دیگری نیز بازدید کرده اید. همچنین تاریخچه سفری به افسران ویزا ثابت می‌کند که شما پس از مدت زمان سفر به اتریش، به کشور محل اقامت خود بازمی‌گردید.

گردش حساب ۳ ماه اخیر متقاضی: منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات متقاضی در ۳ ماه گذشته ملاک افسران ویزا می‌باشد. دریافت گردش حساب از متقاضی، به منظور بررسی مراودات مالی ایشان می‌باشد.

تمکن مالی: میزان تمکن مالی ایده آل ویزای اتریش، برای هر نفر بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد. توجه داشته باشید که زمانی که به یکباره مبلغ بالای وارد حساب شما می‌شود، باید به سفارت اتریش سند معامله مطابق همان مبلغ ارائه کنید.

نامه اشتغال به کار و سابقه بیمه تامین اجتماعی: به منظور اعتماد به بازگشت متقاضی به کشور محل اقامت خود، گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه تامین اجتماعی دریافت می‌شود.

ارائه دعوت نامه: در صورتی که دعوت‌نامه داشته باشید، شانس بالایی در اخذ ویزای اتریش خواهید داشت. دعوتنامه می‌تواند از سوی یک دوست، اعضای خانواده و یا یک شرکت ارسال شود. مدت زمان اقامت متقاضی حتما باید در متن دعوت‌نامه ذکر شود.

 

انواع ویزای اتریش

 

ویزای توریستی اتریش:

شرط اخذ ویزای توریستی اتریش، گردش حساب، تمکن مالی و یا ارائه دعوت نامه می‌باشد. با ویزای توریستی اتریش می‌توانید در هر ۶ ماه تا ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید.

ویزای تحصیلی اتریش:

برای گرفتن ویزای تحصیلی اتریش، حتما باید از یک مدرسه، دانشگاه و یا یک موسسه آموزشی دعوت نامه ارائه دهید. پس از اتمام مدت زمان اعتبار ویزای تحصیلی اتریش حتما باید این کشور را ترک کنید.

ویزای کاری اتریش:

در صورتی که یک شرکت و یا کارفرما اعلام نیاز به نیروی خارجی داشته باشد، شما می‌توانید با گرفتن دعوت نامه از ایشان اقدام به دریافت ویزای کاری کنید.

 

مدارک ویزای اتریش

 

ـ  فرم درخواست ویزای اتریش

ـ گذرنامه فعلی متقاضی به همراه کلیه گذرنامه های قبلی

ـ رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا

ـ اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

ـ اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

ـ نامه اشتغال به کار

ـ گواهی اشتغال به تحصیل

ـ ارائه دعوت نامه (در صورت وجود)

ـ رزرو بلیط رفت و برگشت

ـ واچر هتل

 

تصاویر مرتبط

اتریش
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.