"جاذبه های گردشگری جهان"

  • دخمه مردگان پاریس

    دخمه مردگان پاریس

    پاریس،‌ پایتخت فرانسه است که از آن با عنوان «شهر نور» یاد می‌کنند. ولی در زیر این شهر ۱۲ میلیون نفری، دنیایی تاریک و زیرزمینی باقی مانده که ۶ میلیون از ساکنان قبلی این شهر را در خود جای داده است. این مکان در واقع دخمه های پاریس هستند، که شامل تونل هایی به طول چندصد کیلومتر می شوند و سراسر آن ها پر از استخوان مردگان است.
    -
    Catacombs of Paris
    ... بیشتر بخوانید
  • شهر سوخته زابل

    شهر سوخته زابل

    شهر سوخته در کناره جاده زابل به زاهدان در کیلومتر ۵۶ زابل قرار دارد. این شهر با قدمتی بیش از ۵۰۰۰ سال در ساحل رود هیرمند و دریاچه هامون ساخته شده است. مساحت کلی شهر ۲۸۰ هکتار است و به ناحیه مسکونی، ناحیه مرکزی، بخش صنعتی، قبرستان و بناهای یادبود تقسیم بندی شده است. بخش مسکونی این شهر ۸۰ هکتار است که مردم در آن زمان در این قسمت خانه های خود را ساخته و زندگی می کردند.
    -
    Shahr-e Sukhteh
    ... بیشتر بخوانید
  • جاده اقیانوس آتلانتیک

    جاده اقیانوس آتلانتیک

    جاده اقیانوس اطلس (Atlantic Ocean Road) یکی از وهم انگیزترین و هیجان انگیزترین موارد احداث جاده در قرن حاضر به شمار می رود. این جاده زیبا در شمال نروژ ساخته شده و نمونه ای تحسین برانگیز از هنر مهندسین نروژی در عرصه جاده سازی و پل سازی است.
    -
    atlantic ocean road
    ... بیشتر بخوانید
  • دریاچه oppstryn نروژ

    دریاچه oppstryn نروژ

    کشور نروژ که در شمال اروپا و در منطقه اسکاندیناوی قرار گرفته است، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی می باشد. فرهنگ این کشور با فرهنگ وایکینگ ها در هم آمیخته و با تاریخچه ای غنی، یادآور دوران باشکوه وایکینگ هاست. کشور نروژ که به صورت یک شبه جزیره است، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.
    -
    oppstryn
    ... بیشتر بخوانید
  • دروازه بهشت چین

    دروازه بهشت چین

    دروازه بهشت چین